Obchodní podmínky

 

Obchodní a přepravní podmínky platné pro internetový obchod Trinfit.cz :

 

 

Jak nakupovat, slevy, dárky

Registrace

K nákupu v našem internetovém obchodě není potřeba být zaregistrován. Ceny a podmínky nákupu jsou stejné jak pro registrované, tak i pro neregistrované zákazníky. Registrace zákazníků je zdarma. Výhodou registrace je rychlejší vyplnění objednávky při opakovaném nákupu (není již třeba vyplňovat kontaktní údaje).

 

Výběr zboží 
Výběru zboží věnujte prosím zvýšenou pozornost. U většiny sortimentních skupin najdete na první stránce "Nákupního rádce", co je při výběru důležité a na co je třeba dát si při výběru pozor. V případě jakýchkoli pochyb o vhodnosti výrobku pro váš účel nás kontaktujte ať už mailem ( info@domaci-fitness.cz ) nebo telefonicky. Jelikož všechny produkty jsou konstruovány podle aktuálního stavu bezpečnostních předpisů a do výrobního procesu jsou začleňovány poznatky aktuálního vývoje, vyhrazují si jednotlivý výrobci ve vyjímečných případech právo na technické změny a změny designu.

 

Objednání zboží

Většinu zboží máme přímo na našich skladech, dodávky tedy probíhají velmi rychle. Konkrétní termín dodání zboží s Vámi bude konzultován telefonicky.

Zboží můžete objednat jedním z následujících způsobů:

- telefonicky na zákaznické lince 702 030 255

- mailem na info@trinfit.cz
- prostřednictvím eshopu na našich stránkách - postup popsaný dále:

 

Pokud se rozhodnete některý výrobek zakoupit, v okně daného produktu naleznete tlačítko "Do košíku". Po jeho stisku se dostanete na stránku nákupního košíku, kde uvidíte vybrané výrobky, jejich množství a ceny. V případě, že chcete změnit počet kusů, přepište jej, pro odebrání některého z výrobků stiskněte ikonku koše. Pokud chcete nakoupit jednorázově bez registrace, stačí zvolit způsob dopravy a platby (POZOR při změně způsobu dopravy se může změnit její cena, sledujte proto údaj o její výši) a vyplnit kontaktní údaje a adresu kam zboží máme dodat. V případě, že jste již u nás registrováni, údaje nemusíte vyplňovat znovu, jen se přihlašte. Po úspěšném vyplnění všech údajů potvrďte objednávku tlačítkem "Odeslat objednávku".

Každá objednávka je potvrzena na Váš e-mail, který jste uvedli (v případě, že Vám potvrzovací mail nedorazil, nebyla Vaše objednávka správně dokončena - v tom případě není možné objednávku vyřídit). Následně budete kontaktováni telefonicky naším pracovníkem, který s Vámi dohodne termín a způsob doručení. Objednáním zboží zákazník současně potvrzuje, že souhlasí s obchodními a dodacími podmínkami.

- nahoru -

 

Způsob platby

V součastná době máte možnost uhradit zboží těmito způsoby:

 

Platba v hotovosti při převzetí zboží - kupní cenu zaplatíte na místě našemu pracovníkovi (řidiči) nebo přepravní společnosti.


Bankovním převodem - na základě faktury zaslané mailem poukážete částku na náš účet. Zboží je vyexpedováno ihned po připsání platby na náš účet


Pro státní organizace, jako jsou školy, zdravotnická zařízení, armáda, hasiči, policie atd. nabízíme u objednávek nad 3 000,- Kč též dodávku zboží s následnou fakturací

 

Platba platební kartou ONLINE - online platby kreditní kartou přes rozhraní ComGate. Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní ComGate, kde dokončíte platbu kartou. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.  

  • kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Rychlé online bankovní převody - Po zvolení konkrétní banky a potvrzení objednávky jste přesměrováni na zabazpečené rozhraní platebního systému ComGate, kde platbu dokončíte. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.  

  • kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

- nahoru -

Doprava zboží k zákazníkovi

Jelikož máme většinu položek na vlastních skladech, probíhá dodávka objednaného zařízení k Vám velmi rychle. U každého zboží je pak uvedena obvyklá doba doručení.

Doprava po celé ČR je při nákupu nad 2 000,- Kč ZDARMA. U objednávek do 2 000,- Kč zaplatí zákazník poplatek ve výši 95,- až 120,- Kč dle zvolené dopravy a způsobu platby. Doprava na Slovensko je možná přepravní firmou během 2-4 dnů, podmínky najdete níže.

Pro dodání zboží může zákazník zvolit jeden z následujících způsobů:

 

Dodání zboží na vaši adresu do 24 hodin přepravní firmou PPL

Doručení zboží probíhá do 24 hodin od převzetí zásilky přepravní firmou. Den dodání si můžete určit, standardně jsou objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 hodin expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po objednání. Po odeslání zásilky obdržíte informační email se sledovacím číslem zásilky, ráno v den doručení zásilky pak dostanete SMS s přibližným časem dodání, pokud vám nevyhovuje, lze kontaktovat řidiče, či dispečink. 

Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, přesný čas neumíme ovlivnit, pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.

  • Možnost sledování zásilky přímo na stránkách dopravce PPL
  • Možnosti platby - na místě řidiči v hotovosti, online platby či bankovní převody předem
  • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 95,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)

 

Doručení domů balíkem české pošty - Balík do ruky

Českou poštou lze zaslat menší zásilky do 30ti kg v rámci ČR. Den doručení si můžete určit v poznámce objednávky, nebo při telefonickém potvrzení objednávky naší expedicí. Standardně jsou objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 hodin expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po oobjednání. V den odeslání zásilky obdržíte infomail a SMS s datem doručení, číslem balíku a dobírkovou částkou.

  • Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, nechá ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky na vaší poště (zásilku je nutné vyzvednout na příslušné poště do 7-mi pracovních dnů, jinak bude odeslána zpět odesílateli)
  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní ČESKÉ POŠTY
  • Možnost platby - na místě řidiči v hotovosti, online platby či bankovní převody předem
  • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 90,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)

 

Dodávka včetně montáže technikem v rámci ČR

Pokud budete požadovat dodání fitness strojů a trenažérů včetně montáže, tak vám objednané zboží (po předchozí telefonické dohodě termínu) doveze technik, který daný trenažér namontuje přímo na místě.

  • Konkrétní termín je s vámi domluven telefonicky minimálně 1-2 dny předem 
  • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti, nebo bankovním převodem předem
  • Cena dopravy – ZDARMA u zboží označeného "Montáž zdarma", jinak zpoplatněno dle platného ceníku montáží firmy Trinteco s.r.o, ceny se pohybují od 690,- do 2 490,- Kč dle typu stroje a náročnosti montáže. 

 

Osobní odběr na prodejně - Liberec

Osobní odběr je možný u jakéhokoli zboží. Pokud je zboží skladem, lze jej vyzvednout na naší prodejně cca 60 minut po odeslání objednávky. V případě zboží na objednávku, či zboží skladem u dodavatele budete o možnosti vyzvednutí informováni mailem, nebo telefonicky.

  • Adresa prodejny: Kubelíkova 679/80, Liberec 8, tel.: 488 388 901
  • Otevírací doba: Po – Pá 9:00 – 18:00, So 9:00 – 12:00
  • Možnosti platby na prodejně - hotovost, platební karty Visa, MasterCard

 

 

Osobní odběr depo PPL - Praha, České Budějovice, Plzeň, Teplice, Hradec Králové, Brno, Ostrava, Olomouc, Liberec

 

Osobní odběr je možný u jakéhokoli zboží, které je zboží skladem. Můžete si ho vyzvednou další pracovní den na vybraném depu (u objednávek došlých v pracovní dny do 15:00 hodin). V případě zboží na objednávku, či zboží skladem u dodavatele budete o možnosti vyzvednutí informováni mailem, nebo telefonicky.

  • Adresa depa 31 Praha - Jažlovice: Zděbradská 92, hala DC4, Říčany Jažlovice
  • Adresa depa 32 České Budějovice: Hlinská 2, České Budějovice
  • Adresa depa 33 Plzeň: Podnikatelská 32, Borská Pole, Plzeň
  • Adresa depa 34 Teplice: Kateřinská 95, CT Park Teplice
  • Adresa depa 35 Hradec Králové: Březhradská 199/2a, Hradec králové
  • Adresa depa 36 Brno: Evropská 840, CT Park Modřice
  • Adresa depa 37 Ostrava: Františka a Anny Ryšových 1236/21A, Ostrava Svinov Dubí
  • Adresa depa 39 Olomouc: Dolní Novosadská VGP Park, Olomouc Nemilany
  • Adresa depa 41 Liberec: Americká 363, Liberec - Františkov 
  • Možnosti platby na místě - v hotovosti, případně předem na eshopu online platbou či bankovním převodem
  • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 95,-Kč

 

 

Doručení přepravní firmou DPD na Slovensko

Dodání zboží během 3-4 dnů na vámi uvedenou adresu v rámci Slovenska řidičem přepravní firmy DPD. Tento způsob dodání je možný u zboží do 50 kg a o rozměrech do 200 cm. Objednávky přijaté do 15:00 hodin jsou standardně expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte během následujících 3-4 pracovních dnů. V den odeslání zásilky obdržíte infomail a SMS s datem doručení, číslem balíku a dobírkovou částkou.

  • Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, o přibližném čase jste ještě informováni SMS ráno v den doručení, cca hodinu před doručením ještě volá řidič. Pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.
  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní DPD
  • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti EUR, online platby či bankovní převody předem
  • Cena montáže - o přesné částce budete informováni telefonicky při telefonickém potvrzení objednávky naší expedicí.
    • Doprava je ZDARMA u objednávek nad 10 000,- Kč
    • Zásilky do 10 kg - je účtována doprava 475 Kč (cca 15 EUR)
    • Zásilky od 10 do 50 kg - je platba částka 750,- Kč (cca 35 EUR)
    • Zásilky nad 50 kg - pak 25Kč / kg (1 EUR /kg)
  • Zboží na Slovensko je z důvodu vyšších nákladů na dopravu dodáváno bez inzerovaných dárků.

 

Doručení přepravní firmou GEIS na Slovensko

Dodání zboží během 3-4 dnů na vámi uvedenou adresu v rámci Slovenska řidičem přepravní firmy GEIS. Tento způsob dodání je možný u zboží nad 50 kg. Objednávky přijaté do 15:00 hodin jsou standardně expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte během následujících 3-4 pracovních dnů. V den odeslání zásilky obdržíte infomail a SMS s datem doručení, číslem balíku a dobírkovou částkou.

  • Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, o přibližném čase jste ještě informováni SMS ráno v den doručení, cca hodinu před doručením ještě volá řidič. Pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.
  • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní GEIS
  • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti EUR, online platby či bankovní převody předem
  • Cena montáže - o přesné částce budete informováni telefonicky při telefonickém potvrzení objednávky naší expedicí.
    • Doprava je ZDARMA u objednávek nad 10 000,- Kč
    • Zásilky do 10 kg - je účtována doprava 375 Kč (cca 15 EUR)
    • Zásilky od 10 do 50 kg - je platba částka 750,- Kč (cca 35 EUR)
    • Zásilky nad 50 kg - pak 25Kč / kg (1 EUR /kg)
  • Zboží na Slovensko je z důvodu vyšších nákladů na dopravu dodáváno bez inzerovaných dárků.

 

 

Platba za zboží 

Platba v hotovosti při převzetí zboží
Zboží zaplatíte na místě při převzetí buď řidiči nebo na prodejně dle způsobu dopravy (na prodejně lze platit i platební kartou).
Platba bankovním převodem
Na základě faktury zaslané na Váš e-mail nejpozději následující pracovní den po objednání poukážete částku na náš účet. Zboží je vyexpedováno po připsání platby na účet.
Platba na fakturu
Pro státní organizace, školy a podobně nabízíme pro objednávky nad 3 000,- Kč platbu fakturou, při které je Vám dodáno zboží a platba probíhá až poté na základě faktury se splatností.

Platba platební kartou ONLINE

Online platby kreditní kartou přes rozhraní ComGate. Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní ComGate, kde dokončíte platbu kartou. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.  

  • kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Rychlé online bankovní převody

Po zvolení konkrétní banky a potvrzení objednávky jste přesměrováni na zabazpečené rozhraní platebního systému ComGate, kde platbu dokončíte. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno. 

  • kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

- nahoru -

 

Montáž zařízení

U většiny zboží nabízíme montáž zakoupeného zboží u zákazníka ZDARMA. Toto zboží je označeno "Montáž zdarma." V případě, že se rozhodnete pro montáž vlastní, stačí to uvést do poznámky v objednávce (stroje jsou na montáž zákazníkem konstruované z výroby a vlastní montáž samozřejmě nemá žádný vliv na záruční podmínky).
U zboží u kterého je zdarma pouze doprava zboží lze montáž technikem doobjednat jako službu placenou, cena Vám bude sdělena na požádání telefonicky či mailem. Montáž lze objednat v kolonce "poznámka" v objednacím formuláři. Vyjímku tvoří jen výrobky montované do zdi a stropů (boxovací pytle, ribstole atd.), které nemontujeme vůbec a to z důvodu možného narušení instalací v objektu a rozličných stavebních materiálů budov.
Veškeré nabízené zboží je výrobci určeno pro montáž koncovým zákazníkem a je tedy z výroby předmontováno tak, aby montáž zvládl i naprostý laik bez jakýchkoli znalostí a vybavení. Součástí každého stroje je obrázkový návod s přesným postupem montáže.

V případě dodávky strojů na Slovensko je zboží dodáváno bez montáže, v případě zájmu lze montáž u vybraných položek  individuálně domluvit. 

- nahoru -

 

Odstoupení od smlouvy

Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží. Dokument pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část. Jedná se o případy, kdy se požadované zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila cena zboží, případně by obchod byl pro prodejce ztrátový či se jedná o zjevně spekulativní nákup neodpovídající běžným potřebám spotřebitele s cílem dalšího přeprodeje zboží. V tomto případě bude prodávající informovat zákazníka a dohodne s ním další postup. V žádném případě však prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nedodáním objednaného zboží.

- nahoru -

 

Odpovědnost za vady - reklamace

Prodávající poskytuje na nabízené zboží záruku v délce: 
- základní 24 měsíců, na veškeré výrobky
- prodlouženou 36 měsíců na vybrané výrobky u kterých je to uvedeno
- prodlouženou na 5 let na některé komponenty strojů u kterých je to uvedeno (např. rámy, motory atd.)

Záruka se nevztahuje na vady způsobené chybnou montáží, běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na vady způsobené použitím v jiném prostředí, než do kterého je stroj určen.
U vybraného zboží označeného "Servis u zákaznika zdarma" není třeba jako obvykle posílat zboží na reklamaci k prodejci či někam vozit, ale závadu přijede odstranit technik přímo k Vám. 
Zboží bez tohoto označení je nutné jako to bývá zvykem dopravit při reklamaci zboží na adresu provozovny, nebo smluvních servisů.
V případě zjištění závady je třeba neprodleně nás informovat o vzniklé vadě ať už mailem na servis@trinfit.cz, nebo písemně na adresu firmy. Uveďte prosím typ stroje, datum koupě, číslo daňového dokladu, vzniklou závadu a kontakt na Vás.

 

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

 Případné spory mezi naší společností  a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce www.coi.cz či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ADR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.

 

- nahoru -

 

Ochrana osobních údajů

Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.

- nahoru -

 

Kontakty na provozovatele stránek

 

TRINTECO spol. s r.o.

Sídlo: Na strži 2102/61a

140 00 Praha 4 - Krč

 

Zákaznická linka: +420 725 552 257
E-mail: info@trinfit.cz

IČO : 05254175, DIČ : CZ05254175, Společnost je vedená v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 260739.

 

 

Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.

 

 

 

Objednáním zboží souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.

 

 

 

- nahoru -

702 030 255

Zákaznická podpora (9 - 18 h)

Děkujeme za vaši důvěru kterou vkládáte do značky TRINFIT a ujišťujeme vás, že uděláme vše pro vaši spokojenost jak s produkty Trinfit, tak i našimi službami a zákaznickým servisem. V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na výše uvedených kontaktech. 

Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací